Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę wysłać paczkę zwrotną za pobraniem?
W naszym sklepie nie obsługujemy tego typu zwrotów. Zwrot należy kierować na nasz adres .
Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot środków ze zwrotu/reklamacji?
Pieniądze prześlemy na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu/reklamacji .
W przypadku płatności odroczonych , zwrot zostanie zlecony w ciągu 14 dni na konto PayPo lub Twisto.
Jak zostanie rozpatrzona reklamacja?
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie wymienimy towar na nowy jeśli będzie taka możliwość, jeśli nie , zwrócimy Ci pieniądze.
Ile mam czasu na zwrot towaru ?
Na zwrot towaru jest 14 dni kalendarzowych.
Czy mogę nadać zwrot po terminie ?
Nie akceptujemy zwrotów wysłanych po upływie 14 dni kalendarzowych.
Szukasz szczegółowych informacji dotyczących odstąpienia od umowy?
Jeśli tak, to zapraszamy do zapoznania się z naszym regulaminem.
Masz pytania dotyczące zwrotu lub reklamacji?
Skontaktuj się z nami, napisz email lub zadzwoń, a my zrobimy wszystko, by rozwiązać Twój problem.