Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę wysłać paczkę zwrotną za pobraniem?
W naszym sklepie nie obsługujemy tego typu zwrotów.
Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot środków ze zwrotu/reklamacji?
Pieniądze prześlemy na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu/reklamacji .
W przypadku płatności odroczonych, zwrot zostanie zlecony w ciągu 14 dni na konto PayPo lub Twisto.
Jak zostanie rozpatrzona reklamacja?
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie wymienimy towar na nowy, jeśli będzie taka możliwość. Jeśli nie, zwrócimy Ci pieniądze.
Ile mam czasu na zwrot towaru?
Na zwrot towaru jest 14 dni kalendarzowych.
Czy mogę nadać zwrot po terminie?
Nie akceptujemy zwrotów wysłanych po upływie 14 dni kalendarzowych.
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, zamówienie można anulować wyłącznie przez kontakt telefoniczny z naszym sklepem w dniach roboczych. W przypadku, gdy zamówienie jest już w trakcie realizacji, nie ma możliwości anulowania.
Szukasz szczegółowych informacji dotyczących odstąpienia od umowy?
Jeśli tak, zapraszamy do zapoznania się z naszym regulaminem.
Masz pytania dotyczące zwrotu lub reklamacji?
Skontaktuj się z nami, napisz email lub zadzwoń, a my zrobimy wszystko, by rozwiązać Twój problem.